Timovi u LBG Beogradu

U našoj lokalnoj grupi postoje četiri tima koje aktivno učestvuju u svakodnevnim BEST-ovskim aktivnostima :

  • FR tim – Odgovorni za saradnju sa preduzećima,
  • PR tim – Odgovorni za odnose sa javnošću,
  • IT   tim – Odgovorni za informatičke tehnologije,
  • HR tim – Odgovorni za ljudke potenicijale.

FR tim – Odgovorni za saradnju sa preduzećima


Zaduženje ovog tima je osmišljavanje izvora finansijske konstrukcije svakog projekta koji organizujemo: žurke, prezentacije, treninga, regionalnih sastanaka, kurseva.

To se obezbeđuje putem donacija i spozorstva u novcu, hrani, piću, promo materijalu, a to podrazumeva: kontaktiranje firmi, pregovori sa PR menadžerima, ljudima iz marketinga, direktorima.

FR tim obezbeđuje smeštaje stranim studentima koji pohađaju kurs kod nas putem pregovora sa studentskim centrima, kontaktiraju prevoznike i gradski saobraćaj za prevoz ljudi i slične stvari koje čine sastavni deo jednog projekta.

Članovi FR tima su takođe zaduženi da prate i učestvuju na konkursima. Ovim putem se takođe obezbeđuju sredstva za funkcionisanje BEST Beograda.


PR tim – Odgovorni za odnose sa javnošću


PR tim se bavi vizuelnim indentitetom BEST događaja, promovisanjem BEST-a i
događaja koji organizuje, kontaktiranjem medija i javnih glasila, brendiranjem naše lokalane grupe i kontaktom sa studentima Univerziteta u Beogradu.
 
Da bi ovaj jako bitan tim funkcionisao kako valja, u toku godine se organizuje najviše treninga upravo za članove ovog tima, pogotovo iz oblasti prezentacionih veština i programa za ilustraciju.

Takođe PR tim aktivno učestvuje u organizovanju BEST žurki, poput Žurke povodom rođendana BEST Beograd i Žurke za dan zaljubljenih.

Samim tim, u okviru ovog tima, rade dve odvojene sekcije:

  1. Promo sekcija koja je zadužena samo za promociju BEST-a preko: radija, televizije, novina i na fakultetima tokom cele godine, da bi se u javnosti mogla poslati pozitivna slika naše lokalne grupe.
  2. Sekcija za publikacije koja je zadužena za dizajniranje BEST Beograd letaka, plakata i ostalog promo-materijala koji koristi za promovisanje naše lokalne grupe.


IT tim – Odgovorni za informacione tehnologije

 

Dužnosti uključuju:

  • Sajt - kompletno održavanje, od kontrole vesti koje se moraju non stop ubacivati, preko galerije slika, informacija o sezonama kurseva i načinu prijavljivanja,...
  • Održavanje mailing lista - ima ih dosta jer svaki tim ima bar jednu svoju.
  • Izrada posebnog sajta za kurseve koji se održavaju u sezoni.
  • Pravljenje Power Point prezentacija prilikom promovisanja BEST-a pred studentima ili pred internacionalnim BEST-om
  • Generalna administracija informacionog sistema.

 

HR tim – Odgovorni za ljudske potencijale


Zadaci: sa SVAKIM članom BEST-a mora da se radi, mladi treba da se upoznaju sa organizacijom, vode na sastanke pojedinih timova, one koji su bili na kursevima treba saslušati, skupljati predloge, procenjivati kom timu bi trebalo da se priključe, uključivati u startu u prezentacije kako bi ostalim studentima ispričali svoje utiske sa kurseva...

Ovaj tim (zajedno sa predsednikom, sekretatom i blagajnikom) je zadužen za koordinaciju ostalih timova, kao i za obezbeđivanje koordinatora projekta na kome treba da se radi (sto bi Dudo rekao - logističara). Zatim, organizovanje žurki i okupljanja van sastanaka, naročito sa mladim članovima.

U okviru ovog tima radiće i:
TIGro - to je tim odgovoran za treninge koji treba u velikom broju da se organizuju (u saradnji sa FR timom).
Treninge će držati ili gosti koje ćemo pozivati ili naši ljudi poučeni prošlogodišnjim iskustvom - organizacijom SC-a i treninzima na kojima su prisustvovalli u toku godine.
 
Aktivnosti
Aktuelno
Prolećna sezona BEST kurseva!

prijavite se na link-u
 
Pridružite se
Posetite nas! Svakog četvrtka u periodu od 12 do 14h možete doći u našu kancelariju da saznate više o nama, validirate nalog za BEST kurseve ili se učlanite u BEST. Očekujemo vas
email
beograd+pitanja@best.eu.org
FON
CRI
Veolia Water
TMF